mandag den 19. januar 2015

Der er så meget mænd ikke forstår....

Jeg brugte for lang tid siden det sidste af min L'oréal True Match Minerals, men tænkte, at de er jo altid på tilbud, så jeg venter bare til det sker igen. Det skete bare ikke, jeg kastede mig over Matas-kataloget, når det kom, men blev skuffet hver gang.

Til sidst overgav jeg mig til en anden make-up, men jeg var faktisk rigtig glad for True Match Minerals som er forholdsvis billig, nem at lægge på, giver et naturligt look og endelig er den fri for parfume, hvilket er ret praktisk, når man ikke kan tåle parfume.

Endelig var der bid - Matas havde 3 for 2's pris, så jeg slog til og købte til bunke.....dvs jeg købte True Match Minerals, som jo var den jeg manglede, men for at få 3 for 2's pris måtte jeg jo lige snige lidt mere ned i kurven, så der røg en pudder og en mascara med.

Jeg kørte glad kortet igennem og betalte de godt 300 kr. uden at blinke - da jeg fortalte min mand om mit fantastiske køb, kiggede han bare på mig og sagde: Kunne du ikke have nøjedes med at købe den der, du havde brug for og have givet 144 kr. i stedet for at snolde for 300 kr., hvor de 2 af tingene bare var nice-to-have?

Men her må jeg jo så bare sige: "Der er så meget mænd ikke forstår!"

Og kvinders indkøbsvaner er helt sikkert en af dem...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar